کد خبر: ۵۲۶۶۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
مدیران استقلال که در کمیته فنی مصوب کرده بودند گزینه خارجی از دستورکار خارج شود و نکونام و ربیعی گزینه‌های نهایی شدند، لوپز که ۴ سال خانه‌نشین بوده را با رقمی گران‌تر از ساپینتو به تهران آوردند.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری 598، خوان رامون لوپز درحالی بامداد روز گذشته برای مذاکره به‌منظور هدایت استقلال وارد تهران شد که پیش از این کمیته فنی استقلال در پایان جلسه خود با ارائه صورتجلسه‌ای به مدیران این باشگاه حمایت خود را از جواد نکونام اعلام کرده و از حجت کریمی درخواست کردند این چهره را برای فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب کند. 

چه می‌کنند ایجنت‌ها| در استقلال چه خبر است؟

بااین‌حال حرکت برعکس کریمی و باز شدن پای یک گزینه خارجی به تهران برای مذاکره باعث شد اعضای کمیته فنی این موضوع را به‌نوعی دهن کجی به خواسته خود برداشت کنند و ضمن اعتراض و گلایه از این تصمیم و احتمال بسته شدن قرارداد با لوپز اسپانیایی نسبت به این اقدام به وی هشدار لازم را درباره تبعات آن بدهند و جالب اینکه شنیده می‌شود هیچ کدام از این نفرات طی روز گذشته در اعتراض به این اقدام در باشگاه حاضر نشدند.

در این خصوص به‌نظر می‌رسد حق با اعضای کمیته فنی باشگاه باشد؛ چراکه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رقم پیشنهادی لوپز به‌مراتب گران‌تر از ساپینتو محسوب می‌شود و از سویی با توجه به سوابق و بیکاری وی در 4 سال اخیر این ارقام به هیچ وجه جای توجیه نداشته باشد.

چه می‌کنند ایجنت‌ها| در استقلال چه خبر است؟

نکته دیگر اینکه شنیده می‌شود یکی از اعضای کمیته فنی استقلال در تماس با جواد نکونام به او اعلام می‌کند به‌احتمال زیاد توافقی با لوپز نشده و از او به‌عنوان گزینه اصلی به‌زودی برای مذاکرات به باشگاه استقلال دعوت خواهد شد.

چه می‌کنند ایجنت‌ها| در استقلال چه خبر است؟

در این میان مساله دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که ایجنت‌های این مربی اسپانیایی چگونه توانسته‌اند مدیران آبی را متقاعد کنند، درحالی‌که کمیته فنی باشگاه به گزینه داخلی رای داده با هزینه‌ای هنگفت این مربی 60 ساله را که در 4 سال گذشته تیمی نداشته و بیکار بوده است برای مذاکره و البته تهران‌گردی به ایران بیاورند!

منبع: فرهیختگان ورزشی

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها